torsdag 22 april 2010

Selvangivelsen has arrived!

Idag fick jag norska deklarationen hemskickad. Usch. Den ser om möjligt ännu värre ut än den gjorde förra året. Eftersom jag har jobbat så pass länge i Norge nu så kan jag inte heller bara välja att använda mig av standardavdraget så att dom gör alla avdrag åt mig. Nu måste jag fylla i allting själv! Är väl egentligen bara avdrag för hemresorna till norr och resorna fram och tillbaka från jobbet som jag har tänkt göra, men det ska nog kunna bli en liten slant det med. Om jag nu lyckas klura ut hur jag ska fylla i det på rätt sätt!

Nu ska jag ut på en joggingtur i solen!

Yes, du hörde (läste) rätt! En riktig joggingtur. Fast jag tror ingen blir mer chockad än Erik när han vaknar på morgonen och jag står i dörren, fullt påklädd och har redan varit ute på mitt morgonspring.

Adios amigos!

Inga kommentarer: