fredag 23 april 2010

Tjoller

Kom precis att tänka på något lite lustigt. Hur ofta är det jag och mina två äldsta systrar flyttar precis samma månadsskifte?

E och M flyttar nästa vecka. Det gör även C och S. Och jag och Erik. Nog för att jag flyttat ett antal gånger under de senaste 2-3 åren men E och C är stabiliteten själva.

Längtar till flytten. Längtar till flytten efter det också. Och flytten efter det. För då är det Helsingborg som gäller. Har börjat kika lite på lägenheter, men jag är lite för tidigt ute med studentboende då man måste vara antagen till en utbildning innan man kan söka. Men titta skadar ju inte. För övrigt verkar dom ha väldigt fräscha lägenheter i den stan, universitetet är ju väldigt nytt och de flesta studentbostäderna är byggda på mitten av 00-talet (00-talet?). Så det är bra!

Nu ska jag fortsätta med pluggandet. Har suttit på skolan sedan 10 imorse. Är måttligt less men snart är jag ikapp!

Inga kommentarer: