fredag 16 april 2010

Sjuk?

Jag var ute och sprang igårmorse! Och idag gjorde jag om bedriften! Det tillsammans med det faktum att jag börjar tycka matten jag läser nu är rolig, gör att jag börjar betvivla min psykiska hälsa!

Nej skämt åsido, jag tycker det är helt fantastiskt roligt att gå på gymmet men det ligger så långt bort och nu när det börjar vara varmt och härligt ute så känns det lite bättre att ta en joggingtur här i krokarna. (Om bara Elin kunde se mig.. min kära syster har alltid gjort narr av att jag har en tendens att vara lite lat..)
Vad gäller matten så börjar jag förstå mer och mer. Den röda tråden genom hela matteboken är i princip formler. Formler hit och formler dit. Men det är ganska roligt när man kan sätta in det man läser i något form av samband. Nu har jag gjort klart matteprovet. Har dock inte skickat in det än för jag gruvar mig lite för det muntliga som kommer efter det. Men det ordnar sig!

Nu blir det balkongen och läsning av en turismbok som jag väntat 3 veckor på.. Jag ligger lite efter, milt sagt.

Inga kommentarer: